Klachtenregeling

Heb je een klacht?

Het is altijd een goed idee om open te communiceren met de docent waar je een klacht over hebt. 

 E-mails die je stuurt naar docenten over klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. De klachtenfunctionaris voor de Academie voor (zelf)heling is Martijn Regelink. Je kunt een directe e-mail sturen naar martijn@martijnregelink.nl. 


Reactietermijn

Je krijgt binnen 5 werkdagen na binnenkomst van je klacht een ontvangstbevestiging.


Afhandelingstermijn

Een klacht wordt binnen 4 weken na de eerste reactie van de Academie opgelost en afgehandeld. Lukt dit niet, dan laten we je dat weten en leggen we uit waarom.


Bewaartermijn

Klachten worden minimaal 7 jaar bewaard. Je kunt meer lezen over onze bewaartermijnen in de privacyverklaring.


Kom je er samen niet uit, of wil je liever direct naar de klachtenfunctionaris? Dat mag altijd.

De onafhankelijke klachtenfunctionaris van de GAT geschillencommissie hoort zowel jou als de docent of medewerker van de Academie waarover je een klacht hebt. In goed overleg wordt dan geprobeerd een oplossing te vinden waar iedereen blij mee is. 

Als dat ook niet lukt, kun je de zaak voorleggen voor een, voor de Academie voor (zelf)heling, bindend besluit van de geschillencommissie. 

Klik op de button hieronder om naar de website van de GAT geschillencommissie te gaan.